Direktlänk till inlägg 27 december 2012

SUPER DÅLIG DAG/NATT

Av Johanna Johansson - 27 december 2012 02:38

Klockan är nu 02.41 och jag kan inte sova för mår så dåligt. 

Vill så gärna att någon ska se hur jag mår men ingen ser och då får jag bara se glad ut och följa med. Men ärligt talat så mår jag inte bra :( 

Vill att någon ska fråga mig hur jag mår... 

Jag vill bara ha någon att prata med men jag vet inte vem ja kan prata med utan att den personen känner att det är jobbigt och tycker bara jag är gnällig...

varför ser ingen och varför gör ingen något åt det. 

Detär inte bara denna nattt som jag inte kan sova för alla tankar går igång och jag bara gråter och gråter och vill bara att allt ska vara bra.

Många säger till mig att om jag får något att göra på dagarn och skaffar jobb så kommer det inte vara jobbigt men hur vet dom det när dom inte vet vad det handlar om i mitt liv. Varför jag är så ledsen och inte vill ett SKIT....

Jag mår inte bra och vill bara försvinna men jag är kvar för min dotters skull. Jag vill det bästa för min dotter opch jag gör bästa jag kan för henne. Jag letar jobb och jag sökt till skola och kommit in men ingen verkar vara glad för att jag gör detta. Ingen säger något eller bara klagar. Och hur FAN tror ni att jag mår då? Sluta klaga så kan jag säga att jag kommer må lite bättre och vilja göra så pass mycket mer. Men jag är så trött på detta och det går ut på den jag älskar och lever med :( Och jag vill inte det. Jag vill det bästa för honom. Jag vill bara leva oh vara glad och lycklig. Men det är jag inte....


VARFÖR frågar ingen och VARFÖR lyssnar ingen???!!!

Mig
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Johansson - 30 juni 2013 01:27

Jag älskar er alla av hela mit hjärta. Ni fanns där men ändå inte. Jag orkade inte  mer. Jag kommer alltid finnas vid er sida när så ni behöver det. Jag kommer att vaka på er. Ta HAND OM VARANDRA OCH VISA ATT NI ÄLSKAR VARANDRA. TA HAND OM SAGA FÖR H...

Av Johanna Johansson - 31 december 2012 10:11

Idag är det nyår    Ska bli så rolig idag. Ska iväg till min bror och hans tjej och fira Nyår hos hennes bror    Ska bli så trevligt. Blir ett helt nytt år och det året ska bli riktigt bra. Ska börja plugga igen, Andy fyller, Saga fyller 2 år och jag...

Av Johanna Johansson - 30 december 2012 01:12

Hejsan!  Har inte skrivit nu på en dag men nu tänkte jag skriva lite     Har varit iväg och hälsat på sambons bror igår och det var jätte trevligt   Jag, Saga och Andy var där och hjälpte till att städa efter att Andy och hans bror hade rivit en ...

Presentation


Älskar min dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards